Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

Jobb.

Kategori: Jozelle's Dairies

Yes, det är vad jag gjort sedan sist. Jobbat. Mycket. Väldigt mycket. Jag trivs med mitt jobb så det är inget större problem så sett, men det tär på kroppen och man blir helt slut i skallen. Dessutom värsta veckan, moster är bortrest så har en häst och två hundar extra. På det skitschema för mamma och jag har varit borta tisdag till idag för att vikariera för andra. Mamma och hästarna verkar ha klarat sig helt ok utan mig, och nu ska jag gå och lägga mig i min egen säng. Ni anar inte hur skönt det ska bli! 

Imorgon är det dock jobb igen, 9.00-20.00, och sedan jobbar jag från 20.00 på söndag till 14.00 på söndag. 

Under mina tre dagar i sträck med bara 6h ledig/dygn känner jag mig rätt duktig att jag kan berätta att i de två sextimmarshålen så gick jag 5km till gymmet och gymmade en timme. Känns bra! :D 

Nu sova, sen jobba. Igen. På återseende! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: