Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

Fullt ös

Kategori: Jozelle's Dairies

Jobbade på Super Motor Weekend, förbereder inför flytten, varit på utbildning, bytt eksemtäcket som gick sönder, hämtat hem ytterligare fyra balar hästmat, med mera. Hur ska man hinna allt? 

Men men, det mesta flyter på iallafall! Eksemtäcket fanns inte i storleken jag hade så fick byta till en storlek större och det satt tillochmed ännu bättre. Success! Köpte ett par shortchaps och ett par ridbyxor när jag var där med, medlemskväll så -20%! :) 

Efter att ha träffat jobbarkompisen Emelie på dagen kände jag med laddad så igår kväll, 20 över 9, snörade jag på löparskorna, pluggade i hörlurarna, startade "Zombies, Run!" och sprang ut en sväng. När man inte använder skorna med inläggen så ofta blir det dock ovillkorligen skav, så efter mindre än halva rundan gjorde det sjukt ont i hålfoten på både fötterna. Mot slutet bedövades det så då sprang jag lite till, men tiden var ju redan sabbad. 

Nya tag idag! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: