Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Hard work, work"

Kategori: Jozelle's Dairies

Dagens arbetspass är över och jag gottar ner mig i soffan, helt underbart! :D Har börjat planera upp min lediga helg och någon dag nästa vecka, kul! Gillar att ha saker att göra! :) 

Imorgon ska jag åka till Skåne och kolla på fölet jag eventuellt vill ha, ska bli så kul! Är verkligen intresserad, men lite frågetecken som ska rätas ut angående lite exteriör och sådär. Raka ben är för mig ett måste! Det är nästan prio ett för min del, när det gäller föl. Allt annat, vinklar och sådär, kan ändras en del under uppväxten men raka ben är och förbli (oftast) raka ben. 

Hoppas, hoppas att hon faller mig i smaken! :D Har spanat lite lätt på ett annat stoföl i samma prisklass som inte faller mig riktigt lika mycket i smaken efter bilderna, men kanske är värt att kolla. :) Vi får se hur det känns imorgon! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: