Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"I'm lovin´it!"

Kategori: Jozelle's Dairies

Idag har varit en dag av rang, helt klart, och av flera anledningar!

Imorse väckte mamma mig för att hon kom på att vi fått svar från Folksam, där Zaki är försäkrad. Vi öppnade brevet och läste, och som veterinären trodde var det inga problem att få henne utdömd med den skada hon har. Avlivning, avlivningsintyg till försäkringsbolaget och sedan har jag pengarna på kontot. Känns så hemskt att man tänker pengar i det hela, men det är ingen billig hobby, och hon måste ju avlivas i vilket fall...

Sedan var det utsläpp av hästar, mockning och fodring som gällde innan jag kastade mig in i duschen för att göra mig färdig att åka in till Borås för att se om man hittade något kul på rean. Mötte upp Lina vid Tingarör, och vi åkte in till Knalleland. Kollade runt lite, hittade ett par shorts till sommaren, och en ruskigt snygg vårjacka till oförskämt bra priser.

Lämnar Lina, åker upp till pappa en stund innan jag åker vidare till ICA, handlar lite läsk och chips, och åker till en riktig myskväll! :)

Sedan åker jag hem till far mig igen, sover här för att åka till farmor och farfar imorgon.:)

En toppendag idag och en toppendag imorgon alltså, riktigt härligt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: