Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Roses"

Kategori: Horseomaniac

Som ni förstått är denna perioden väldigt svår för mig, så jag vill tacka ALLA som hört av sig och stöttat mig på ett eller annat sätt. Det är guld värt, jag tror inte att ni förstår hur mycket det betyder!

Några har dock en extra plats i mitt hjärta och har gjort lite extra, och därför vill jag ge er ett extra tack! 

Familjen såklart, men framförallt mamma som ställer upp i vått och torrt. Kör närhelst jag behöver, eller bara vill ha henne med mig. 

Vicky, som stöttat mig sedan jag fick beskedet. Som alltid hjälpt till med Zaki på ett oklanderligt vis och hjälper mig att ta hand om min prinsessa ännu mer nu. 

Lina, som alltid finns så nära, så lätt att prata med, även om hon bor så långt bort. 

Hanna, min barndomsvän som blev av med sin häst i somras, och som skickade världens finaste sms häromdagen... Förlåt Hanna för att jag inte svarat, men varje gång jag öppnar smset kan jag inte låta bli att läsa, och jag börjar gråta varje gång. 
 
 
TACK! <3

Kommentarer

  • Marianne säger:

    jag tänker på dej och tycker du är modig som tagit det beslut du gjort. Jag vet hur svårt det är och hoppas du å zaki får lika fin sista tid som jag fick med brigade. Kram

    2012-12-06 | 17:28:13
  • Vicky säger:

    Kommer alltid finnas! Det vet du hjärtat!! <3 tack för du finns!

    2012-12-06 | 21:51:36

Kommentera inlägget här: