Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Smile"

Kategori: Horseomaniac

Då har jag varit och kollat på hästen, tänkt och grunnat, och kommit fram till att jag vill ha henne. Ägaren har inte svarat än men verkade positiv så berättar nu ändå! :)

Hästen är ett stoföl av rasen PRE, Pura Raza Espaniola. Hon är jättetrevlig, social och uppmärksam! Kom springande i hagen när vi skulle kolla på henne, och tyckte det bar allra roligast att stå och mysa med oss när vi släppte henne i ridhuset. Litet urgulligt huvud som inte är helt rastypiskt men som jag tycker är väldigt vackert! :) Väldigt långa ben har hon också, vilket har gett henne smeknamnet Spindeln. Nästan svart i dagsläget, men kommer att skimla av med åren.

Tror att hon kommer bli en toppenhäst till mig! :D

Bilder får ni senare då de ligger på systemkameran. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: