Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Snowstorm"

Kategori: Horseomaniac

Jag lovade er några av bilderna Jossan tog när vi fotade hästarna, så här har ni två av bilderna! :) 
 
 
 
Nu sitter jag i pappas lägenhet och funderar över livet. Utanför fönstret är det snökaos och jag sitter inne i värmen och dricker glögg, glad över att jag inte behöver köra mer bil idag. Kollar på Pumping Iron, om bodybuilding. Så sjukt imponerande människor! De får mig att länga tillbaka till formen mer och mer! :D 

Imorgon blir det en typisk jul för min del. Firar med pappas del av släkten fram tills efter Kalle Anka, efter det åker jag hem för att fira med mammas sida av släkten. Fullt upp blir det iallafall! :) 

Från mig till er alla, god jul! :D 

Kommentarer

  • Johannes Malm säger:

    Detsamma vännen fina bilder på fina hästen God Jul!

    2012-12-23 | 20:57:06
    Bloggadress: http://www.equos-sanos.se

Kommentera inlägget här: