Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Tonight, tonight"

Kategori: Jozelle's Dairies

Jobbade som sagt hela dagen igår och inatt, ett dygnspass. Jobbet var tyngre än jag förväntat mig på grund av lite incidenter så att säga, och idag har jag en riktigt go träningsvärk i biceps! :D Är rätt så trött med. Även om man sover på jobbet så jobbar man ju ändå, så man är redo hela tiden och vaknar med jämna mellanrum. Inget ont om något av detta dock, jag älskar mitt jobb! Ska ändå bli skönt att sova hemma, i lugn och ro ikväll. :) 
 
Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt. Här hemma är hela gårdsplanen en ren isgata, så det är förenat med livsfara för både sig själv och hästarna när man leder ut dem till hagarna. Att leda två hästar samtidigt är att vara självmordsbenägen, så vi behöver vara några stycken så vi kan hjälpas åt. :) Därefter åker jag in till Borås för lite mellandagsshopping med Lina. :) Får se hur dagen blir sedan. ^^ 

Funderar på hur jag ska lägga upp träningen med lilla Spindeln sedan när hon kommer... Kommer bli promenader, tömkörning och löshoppning, bland annat. Förklarar hur och varför när det blir dags! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: