Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Very Merry Christmas!"

Kategori: Jozelle's Dairies

Trots att jag visste vad det var i vissa av paketen så var det några överraskningar med! Anledningen att jag visste vad det var i några var att mamma köpt saker till Zaki, och nu har ju det blivit som det blivit...

Jag är dock jättenöjd ändå, med allt jag fick! Grejerna i Zakis storlek kommer troligtvis passa fölet när det växer upp om jag köper det så det är ju inga problem! :D

Så, vad fick jag då? :)

Jag fick ett TJOCKT vintertäcke med 400g foder, och en hals med 220g till det. Jättefint! Jag fick även ett träns som jag önskat mig sedan i somras, ridhandskar, en pyjamas att ha på jobbet, en ram att ha bilderna på Zaki i, och pengar. :D Bilder kommer någon annan dag, får se om jag hinner imorgon. :)

Sedan är det såklart mysigt att träffa släkten också! ^^

Hoppas ni också är nöjda! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: