Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Days of joy"

Kategori: Jozelle's Dairies

Två dagar har passerat sedan sist jag skrev här, jag ber om ursäkt! MEN! Det har varit två härliga, roliga dagar och jag har fått mycket gjort! :)

Igår var det fullt ös, men har inte haft så roligt på länge! Först stallfix med Vicky, sedan tog vi oss in till Borås för några ärenden, sedan stack jag till gymmet, för att sedan bege mig till ett annat ställe för att träna MMA vilket var såååå jävla kul och jag träffade massor med fina människor. Åkte vidare och träffade en ännu finare människa, och sedan åkte jag hem. Underbart! :D

Idag har det varit lugnare, men kul idag med. Hängde med en kompis och kollade på en häst utanför Helsingborg. En jättehärlig PRE-valack som hon numera äger om han bara går igenom veterinärbesiktningen! Grattis! :D

Sedan drog vi vidare till något shoppingcenter, åt, kollade runt lite, fikade. Jag provade några BHar vilket bara slutade upp med uppgivenhet, som vanligt. Sedan åkte vi hem, och jag bytte om direkt och stack till stallet. :D

Totalt sett bra dagar, helt enkelt! :D

Kommentarer

  • Alice Johannesson säger:

    Tack för att du ville följa med Johanna! Kanske inte hade vart hästägare redan nu om det inte vore för dig! :) kraaaaaamis! <3

    Svar: Så lite så! Kul att få följa med! :D <3
    Johanna "Jozelle" Gull

    2012-11-28 | 00:15:15
    Bloggadress: http://epichorses.blogg.se

Kommentera inlägget här: