Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Hard work every day"

Kategori: Jozelle's Dairies

Flera dagar med fullt upp nu, men det känns bra! Det är så jag gillar att ha det! :D

Igår hade jag migrän, det är mindre kul. Skönt att jag märker när det kommer och kan bryta det litegrann så det blir hanterbart, men ont gör det ju ändå. Fixade stallet och red på förmiddagen, började jobba efter lunch och slutade klockan sex. Då åkte jag till Vicky som lurat på mig att kolla på Twilight-filmerna och att hennes mamma då bjuder oss att se den sista på bio imorgon. Godingar! :)

Idag började jag jobba klockan 7 imorse och ska jobba till strax efter lunch. Sen åker jag till stallet, fixar och donar lite där, rider om jag hinner, och sen åker jag på "arbetsintervju". Har jag inte blivit färdig med stallet innan så blir det väl att åka tillbaka sen. Full upp idag igen med andra ord, kul! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: