Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Mi'love"

Kategori: Horseomaniac

I och med att jag hade migrän igår var jag inte upplagd för någon dressyrträning och inte longering heller. Vicky kom då på den briljanta idén att vi kunde rida ut en sväng, så det gjorde vi. Sadel och träns med sidepull på, så red vi iväg. Lite trav och galopp bortåt till bortre ängen, någon galopp på volt där, sedan klättrade vi tillbaka. Zaki var duktig, förutom att hon blir väldigt fokuserad på Myrra när vi rider, så jag kan knappt ställa henne ifrån Myrra. Blev bättre efter ett tag så hoppas att hon släpper det med tiden. Annars fattade hon lugna fina galopper i båda varven. :) 

Efteråt stretch och mys innan jag var tvungen att åka till jobbet. :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: