Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Tomorrow's money"

Kategori: Jozelle's Dairies

Igår var jag alltså och kollade på senaste Twilight-filmen, den sista. Vad tyckte jag då? Ja, helt ok, en av det bättre skulle jag vilja säga. Kul twist vid slaget mot Volturi, det var snyggt gjort! Jag har dock aldrig förstått grejen med Edward och Jacob, tjejer som skriker om att de är så snygga, när Emmett är sååå mycket snyggare. Ansiktet, kroppen. I just don't get it! I min värld har Robert Pattison INGET i jämförelse med Kellan Lutz! ;D Jag menar, kolla på honom bara! 
 
 
Idag har dagen gått fort! Upp sent, fixa stallet, handla åt mamma som är sjuk, jobba och sen var klockan sju och det var dags för kvällsmat. Here I am! Imorgon blir nog inte särskilt annorlunda, jobb på förmiddagen och därefter stall och kanske promenad med Zaki-bus. 

Ah, jag har fått jobb! Personlig assistent, börjar omgående! Grattis till mig! Det känns så bra, tror verkligen att jag kommer trivas! :D 
 
Nu blir det ett avsnitt Glee! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: