Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"You're the one.."

Kategori: Horseomaniac

Ångest, ångest, ångest... 

Ringde till ATG-kliniken i Skara i morse, och fick tid på måndag klockan 9. Detta innebär att vi får lasta ungefär kvart i 7 på måndag morgon. Känns skönt, men samtidigt mår jag så dåligt... Jag är så orolig för vad det kan vara. Vad det är som kan göra att hon går från stel i ena bak till ganska rejält halt på båda bak efter bara en veckas vila? Tänk om hon aldrig blir bra? Tankarna bara snurrar och snurrar.. 
 

Min fina häst.. Hästen som älskar mig, bara mig, som när jag varit borta en helg är jättesur mot allt och alla. Hästen som lyckats överbevisa en mängd människor att arabiska fullblod är inte är hysteriska porslinshästar. Hästen som fått flera dressyrtränare att förstå att araber kan bli duktiga i dressyr. 
 
 
Bara att hålla tummarna och hoppas att det går bra på måndag och att det inte är något allvarligt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: