Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"A day off"

Kategori: Jozelle's Dairies

En dag i stort sett utan planer, det behövde jag verkligen! Bara vara hemma och ta det lugnt, fixa stallet i min egen takt och sedan ta dagen som den kommer. Jag har dessutom en härligt mjuk träningsvärk från gårdagens uppmjukningspass på gymmet, en av de bästa känslorna jag vet! :) 

Snart ska jag låna mammas fina DeeDee och följa med lillasyster Josephine ut och rida en sväng i det helt otroligt vackra vädret. Finns inget så avstressande som att skritta ut en stund, bara andas in den friska luften och höra alla skogens ljud. Promenader är inte dumt det heller, funderar på en runda imorgon bitti. 

I kväll ska jag och Jossan äta vårrullar, och Lina kanske kommer förbi en stund. Kul, man träffar henne inte så ofta när hon bor ända borta i Lund. :) 

Imorgon har jag dåligt med planer, gymmet med Sofia på kvällen tror jag, men annars är det tomt. Skadar nog inte, det heller. 
 
Trevlig helg, allihop! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: