Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Clickeromania"

Kategori: Clickeromania

Min lilla "klicker-serie" verkar bli större än jag trodde! Hela tre personer som kommit igång med klickerträningen pga serien, och ytterligare några som hört av sig till mig med frågor om tillvägagångssätt och liknande. Vissa vill tillochmed att jag kommer och hjälper dem komma igång med grunderna. Därför har jag nu skapat en helt egen kategori för dessa klickerinlägg, för dem som enbart är intresserade av klickerinläggen! Hoppas det ska fungera bra! :) 
 
Men, jag har ju bara tränat mina hästar litegrann med klicker, och läst en del, så funderar på att anordna klickerkurs för en utbildad och erfaren klickertränare i vår/sommar! Mer info i nästa inlägg! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: