Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Happy days"

Kategori: Jozelle's Dairies

Ridturen med Jossan gick bra, DeeDee skötte sig utmärkt som vanligt! Några timmar slösnack med Lina blev det på kvällen, och sedan sov jag som en stock! 
 
Igår var det lugnt tills kvällen då jag och Sofia pallrade oss till gymmet för ett ryggpass. Marklyft, good mornings, roddar av alla dess slag och latdrag (brett/smalt) stod på programmet, bland annat. Visst märker man att man tappat när man inte tränat på ett tag, men nu jäklars ska det bli ordning på torpet. Jag skriker på Sofia och hon på mig, helt perfekt! :D 

Hem, dusch och lite jobb-fix innan jag störtade ner i sängen. 

Idag fick jag lite sovmorgon, åt frukost och sedan var det igång. 4 pallar spånbalar skulle hämtas, så på med transporten och in bilen. I och med att vi inte kan lasta hela pallarna så får vi öppna pallarna och bära in spånbalarna en och en. Två pallar med totalt 30 balar går in i transporten, sedan kör vi hem, och bär ur dem igen, en och en. Sedan åker vi och hämtar de andra två pallarna. Hard work! 
 
Nu är jag helt slut, och när vi packade in andra lasten så slog träningsvärken från igår till. Mysigt! Blir vila över dagen, sedan blir det nog ett armpass eller bröstpass, eller kanske båda. Vi får se! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: