Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Impressed!"

Kategori: Jozelle's Dairies

Vilka godingar ni är, som kommer in här och kollar om jag skrivit även fast jag inte uppdaterat på alldeles för länge! Klippor är ni, jag är otroligt imponerad! :D
 
Vad har jag gjort sedan sist då? Svaret på den frågan kan göras lång, men jag kör på den korta varianten: Jobba, äta, sova, stallet. Det hinns inte med så mycket mer känns det som, och det är följdaktligen anledningen till att jag inte skrivit på ett tag. 
 
Denna veckan har jag haft en del ledigt från jobbet, välbehövligt emellanåt även om man trivs som fisken i vattnet på arbetet. Under ledigheten har det varit mycket tid med Yolista och lite tid med underbaraste. Imorgon är det back to work, och därefter jobbar jag varenda dag till och med 28 februari, sedan har jag en ledig dag, utbildning och en ledig dag till. Men vem är jag till att klaga, tycker verkligen om mitt jobb, min familj och vänner, mitt liv. Kan inte bli så mycket bättre, mer än att det finns personer jag velat träffa lite oftare än jag gör i dagsläget. Men men, var sak har sin tid! :) 

Hoppas ni alla har haft det underbart utan mig, och att ni inte saknat mig för mycket,  för nu är jag tillbaka! ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: