Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Work"

Kategori: Jozelle's Dairies

Idag jobbade jag dagpass för att sedan bege mig till Borås för ett gympass med Sofia. Jag ville köra armar, så det fick det bli. Spänner fortfarande i både biceps och triceps, trots stretch och x antal timmar vila. Häääärligt! :D Efter det körde vi ett pass Zumba, för skojs skull. Upptäcker dock allt mer att mina fötter inte klarar att vara barfota. Lättare benpass, och pass då det inte ligger belastning på fötterna, går bra men när det blir lite fart eller högre belastning så gör det sjukt ont i anklar, fötter och benhinnor. Har ekonomin för att köpa riktigt bra gymskor och senare även runningskor, ska bara ta mig i kragen och göra det..

Imorgon har jag stalltjänst på morgonen då mamma jobbar, sedan blir det jobb, ett nattpass. Kul kul! :) Nu är Arrow slut, så blir dusch och sen sova.

Höres! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: