Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Change of plans"

Kategori: Jozelle's Dairies

Jaha, upp tidigt, hästarna ut, vilar en stund. Ringer sedan pappa för att höra när vi ska åka för att försöka få upp min bil. Ohwell, pappa är kräksjuk, så det blir inget med det. Istället blev det en lugn förmiddag hemma, kollade på Gladiatorerna som jag missade igår. :D 

Sedan tog jag en promenad med underbara Spindeln som var något otroligt busig! Hoppade och studsade, ville helst trava hela tiden men fick hon det blev hon så busig att benen var överallt, inte det minsta säkert för min del! Hoppas på att kunna åka ner till ridhuset så Spindeln och Flisan kan bralla av sig på ett bra underlag. :) Det kan de behöva, trots en stor hage så begränsar ju underlaget dem en del, och de är inte så trygga i sin nya hage att de går för långt från grinden. Hoppas de kommer på att hagen är stor snart! :) 
 
Vackra Spindeln som ser tjockare ut än vad hon är med sitt mysiga, puffiga täcke! En Flisan-rumpa fick plats med! :D
 
Sen blev det att kolla på när syrran red lektion, samtidigt som Vicky red mammas fina Welsh Cob DeeDee. Det var ruskigt kallt, kort och gott, men de var duktiga! Sen blev det veg. tacos och film här hemma. Nu blir det snart dusch och sen sängen så att jag är utvilad imorgon då det händer lite grejer! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: