Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"C'Mon"

Kategori: Horseomaniac

Just nu känns allt så mycket bättre... Känns som om min värld börjar hitta vad som är upp och ner igen. Istället för att bryta ihop varje gång jag tänker på min fina tjej ser jag alla fina minnen. Jag tog rätt beslut. Jag är säker. Hon är på en bättre plats nu, och trots att hon "bara var en häst" så tror jag att hon inte vill se mig ledsen. Hon har varit min stöttepelare som tröstat mig i vått och torrt tidigare, varför skulle det ha förändrats nu? Hon har en speciell plats i mitt hjärta, och där kommer hon att bo. För alltid.


Attans, nu gråter jag ändå... 
 
Aja, nu ser jag iallafall fram emot söndag. Dagen med stort D. Dagen då min nya pingla kommer till Fredriksberg. Dagen då jag får chans att lära känna en ny, helt fantastisk individ. Spindeln med de långa benen och de vackra ögonen, och de söta. små ljusa tussarna i öronen! Det kommer bli så bra, jag känner det på mig! 

Yolista P, jag ser fram emot att lära känna dig! 
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Så det är du som köpt Pepinos Spindeln! Spännande, Lycka till med er framtid och gratulerar till valet av en fantastisk ras! ^_^

    Svar: Ja, det är det! :D Hämtar henne imorgon, ska bli så kul! :)
    Johanna "Jozelle" Gull

    2013-01-12 | 21:41:33
    Bloggadress: http://zidressage.blogg.se

Kommentera inlägget här: