Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Good mourning"

Kategori: Jozelle's Dairies

Idag känns det tomt... Boxen är tom, och alla hennes grejer hänger på sina platser... Ska tvätta dem någon dag, så de är rena när fröken Spindel är stor nog. Klippte ju av Zakis svans igår morse med, och har tvättat den ordentligt nu. Ska i slutet av månaden beställa ett tagelarmband som de gör av hennes svans, eller åtminstone delar av den. Finns personer som gör det billigt, men då är spännen och så inte i äkta silver. Har dock hittat en tjej som gör tagelarmband, där spännen och "brickor" är helt i äkta silver, kan dessutom välja till swarowski-stenar, vilket jag kommer att göra. Hoppas det blir bra! 

Ska rida ut med lillasyster lite senare, lånar mammas Welsh Cob-sto DeeDee. Ska bli skönt, komma ut lite. :) 

Kommentarer

  • Marianne säger:

    Jag såg en annons från (antagligen) samma ställe, men noterade inte adressen och glömde förstås :(
    kan du påminna mej?

    Svar: Tänker du på tagelarmbandet? Billiga är lätt att hitta, bara googla "tagelarmband". Detta dyrare beställer jag från Tail by T, på http://tail.se/ .
    Johanna "Jozelle" Gull

    2013-01-08 | 18:22:20
    Bloggadress: http://marresmams.blogg.se
  • marianne säger:

    Ja det var den jag kollat på, tack!

    2013-01-09 | 08:53:12

Kommentera inlägget här: