Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Oh, deer..."

Kategori: Jozelle's Dairies

För jag körde nästan på rådjur igår, två gånger! Tur att man är van och har respekt för att köra i mörkret, hade jag kört fortare hade det funnits ett mindre rådjur i skogen och nya bilen inte varit lika vacker längre... Inte jag heller kanske... :o

Dessutom är det hutlöst mycket i min skalle nu! Nya arbetsuppgifter, möten, fixa schemat, planera allt, Duracell-kaninen Spindeln som behöver en hel del uppmärksamhet, försöka hålla kontakt med lite vänner och familjen... Jag är trött, det är lite jobbigt men också väldigt roligt! Jag gillar verkligen mitt jobb, och känner mig hittills hyfsat bekväm med mina nya arbetsuppgifter med. :) Svårt att inte göra det när man arbetar med en toppentjej och har ett otroligt bra arbetslag! :D 

Nu måste jag sova, för min första dag på min "lediga vecka" kommer innehålla lite hästar, jobb och trevligt folk! Lite energi kommer alltså krävas, så vi får höras imorgon. Ha det! :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: