Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Sleepyhead"

Kategori: Jozelle's Dairies

Jag är på jobbet och nu är det sovdags. :)

Imorse gosade jag lite med prinsessorna innan jag mockade. När stallet var färdigt gick jag in, åt frukost och värmde mig framför kaminen. Mys!

Tills mamma ropade iallafall... Då hade prinsessorna gått ur hagen, dragit sönder staketet och sprang nu runt på gården... Jaja, bara att hämta grimmorna och förbereda sig för en långdragen kamp för att få tag i dem, tänkte jag. Men inte då, Spindeln kom travande såfort hon såg mig och Flisan var inte långt efter... Härliga tjejerna, man kan ju inte vara arg på dem! :)

Men den hagen var ju körd iallafall, men det var ju tänkt att de snart skulle byta hage då vi fick bara byta lite tidigare. Nu går dem i vår hyggeshage, en stor, kuperad hage, perfekt för unghästar. :)

Aja, sovdags nu iallafall. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: