Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"All at once"

Kategori: Jozelle's Dairies

Ojoj, nu händer det mycket! :D 
 
Igår pyssel i stallet, rida mammas fina häst, gosa med min egen, dra in till Borås, träffa en goding och kolla på film, sova hos pappa.
 
Idag upp tidigt, inringd till jobbet, sticka till Göteborg, jobba lite, utbildning (Konduktiv Pedagogik Grundkurs A @ Move&Walk), snacka lite med mina kollegor, boka fika med en av dem och planera en massa. 
 
Imorgon, upp ännu tidigare, åka till Göteborg, jobba 10h, åka hem, soooova! :D 

Sååå... Vi får se om jag hör av mig imorgon, kanske hinner en kortis. Annars finns jag här på torsdag igen! 
 
TIlls vi hörs igen, ha det bäst!
 
.. och tack mamma för att du tar hand om Spindeln så fint åt mig! <3 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: