Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Education"

Kategori: Jozelle's Dairies

Idag har varit en dag i utbildningens tecken! 

Vid 7 imorse satte jag och E oss på tåget. Två byten och 1,5h senare var vi framme i Skövde, påväg mot Scandic där utbildningen skulle vara. "Barnets assistans - barnets möjlighet" hette utbildningen, och jag tyckte den var givande på många sätt, och hungriga behövde vi inte vara kan jag lova. Innan det ens började bjöds det på kaffe och macka, följt av fika, följt av massiv lunchbuffé och till sist bjöds det på kakbuffé, som mer var ett stort bord med massor av bakelser! Nom nom tyckte vi, såklart! ;) 

På vägen hem skrevs diskussionsinlägg i distanskursen Alkokoll som jag går, och nu sitter jag hemma hos pappa och tar det lite lugnt. 
 
Imorgon ska pappa byta några delar i min bil, så att den håller sig frisk och kry! :) Därefter ska jag rida lektion för Lotta på bästa Carlos. Tack Alice! :D 

Ha en bra fredag, allihopa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: