Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Makes me happy!"

Kategori: Jozelle's Dairies

Ibland kommer jag att tänka på helt random saker, och idag har den saken varit vilka otroliga människor jag känner, men samtidigt så olika. Fantastiska, alla på sitt lilla vis! Tack för att ni finns, ville jag nog egentligen bara säga! :)

Underbar dag har det varit med! Jag har varit i det bästa av sällskap, fått beröm för min utveckling på gymmet, insett att min lilla häst fyllt de stora skor som Zaki efterlämnade med råge och är nu hemma i lugnet med en behaglig trötthet i kropp och själ.

Godnatt alla, och glöm inte att vara glada för det ni har!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Visst är det så! Gamla pållen känns oersättlig, men nya lyckas alltid få en plats i hjärtat ändå. ❤

    2013-03-05 | 00:48:32

Kommentera inlägget här: