Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

Inställt och inhopp.

Kategori: Horseomaniac

Det blev inte att åka ner till ridhuset ändå. Enda lediga dagen för flera i familjen så efter lite sovmorgon blev det för sent. Istället blir det kanske någon morgon under veckan. Har ju ingen brodd så vet inte om jag orkar gå ut med Yolista heller.... Får gå ut på promenad själv först, se hur underlaget är i skogen. :) 

Fick hoppa in extra på jobbet igår, efter en hel dag igång, lagat bilen, 75 minuter box och 60 min dans på gymmet, och ingen mat. ;) Vaknade upp oförskämt fräsch imorse, åkte och köpte en banan och mår faktiskt över förväntan! Åkte till Hööks för att köpa en ny gängtapp och såg att de hade extrapris på sina ridoveraller så en sådan fick följa med mig hem. Snart ska den invigas, för jag ska ut och mocka hos min prinsessa! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: