Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

"Lediga" dagar.

Kategori: Jozelle's Dairies

Så känns det. Vadå lediga dagar? Jag har varit ledig från mitt huvudsakliga jobb i fem dagar, men av dessa dagar har jag haft ett möte genom det jobbet och inventerat två dagar på andra jobbet. Men men, inte illa pinkat ändå antar jag ^^ 

Idag var det inventering som sagt, och sedan åkte jag till gymmet. Gick fint faktiskt, även om jag tappat mycket. Jag vill inte stressa och riskera skador så bygger upp igen sakta men säkert. Blir mycket fokus på överkropp med. Bygger lätt styrka och muskelvolym i benen men överkroppen ligger efter, svårare där. Kämpa kämpa så ska det nog bli fint! :) 

Imorgon jobbar jag hela dagen, fr.o.m. 9.00. Hoppas på att hinna träna innan, men stallet måste såklart göras klart först. :) vi får se, vi får se. Hinner jag inte dit bör jag kunna träna lite mage på kvällen iallafall. :) 

Ha det fint, alla! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: