Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

Lördagkväll.

Kategori: Jozelle's Dairies

Jag går upp för trappan och fram till dörren. Låser upp. Öppnar dörren. Det är mörkt och tyst. Lyckan sköljer över mig. Jag är ensam på gymmet! 

Så kändes det igår. Det finns nästan inget som en lördagkväll spenderad ensam på gymmet! Då finns det inga störningsmoment, inga upptagna maskiner, hantlar eller stänger och ingen dålig musik. Bara jag, vikterna och musik i öronen. Började med bänkpress till Timber - Pitbull ft. Ke$ha. Fokuserar mycket på teknik, och pga mitt uppehåll är jag otäckt svag. Fortsätter med bröstträningen och går sedan över till ben. Är pinsamt svag även i knäböjen, men kör även här fokus på teknik. Benspark, bencurl. Passet var slut. 

Idag har jag redan ruskig träningsvärk i ben och bröstmuskulatur. Hur ska detta sluta?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: