Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

Morgonstund har guld i mun...

Kategori: Jozelle's Dairies

... men idag är jag trött... Ska fixa stallet så att det är klart, sedan blir det soffläge och lite schemafix innan jobbet. Får se om jag går till gymmet med. Kroppen känns rätt off idag och jag har en jobbhelg framför mig. 

Börjar idag 14.30 och slutar vid 13.00 imorgon. Sedan jobbar jag 8.00-18.00 på söndag. Intensivt, men samtidigt skönt för sen  är det gjort så att säga. Då har jag måndag ledig så jag kan ta det lugnt, fixa med hästarna och så i lugn och ro. :) 

Men det betyder också att bloggningen blir begränsad under helgen. Ska se om det hinns med något inlägg... Annars får ni klara er utan mig tills söndag kväll.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: