Jozelle's Dairies

.. om min vardag, och alla dess små ljusglimtar!

Nyårsmål.

Kategori: Fitspoholic

Jag väljer att inte kalla det för nyårsmål istället för nyårslöften. Jag vill inte kalla det för löften då jag fungerar dåligt under "tvång" och mina mål är just det - mål. Principen är ju ändå densamma, men det känns bättre för min egen del. :) Jag har delat in dem i olika fack, hälsa och häst. 

Mina nyårsmål är följande: 

Hälsa: 
- Genomföra en detox på minst två veckor med start första januari. 
- Sätta ihop ettt träningsupplägg för mig, både till gymmet och försöka komma igång med lite löpning utomhus. 
- Gå ner lite i vikt. Slutmålet är 70kg, och vill ha kommit minst halvvägs till sommaren. 

Häst: 
- Köra in Yolista. 
- Y ska löshoppas för första gången.
- Kolla upp hennes tänder hos utbildad odontolog för häst. 
- Bli en bättre ryttare genom övningar avsuttet och på hästryggen, gå på kurser, läsa, etc. 

Jag är övertygad om att jag kommer lyckas, men det är skönt att ha det nedskrivet och på så vis påminna sig om dem. :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: